En heldag!!

God morron alla tjofsar därute i etern!!
 
Nu sitter man och laddar för lite matte lektion medans min kära sambo har dragit i hudik på praktik.
 
Igår så gick man i skolan först, sen gick vi ut och luncha med hela stöa, det vill säga wallberg/nilsson klanen och anders, lena och jessica och amanda förstårs, det var inte så dumt. sen när vi hade luncha klart så gick jag och amanda och fika med en polare ifrån storlien som jag jobbade med som bor i gävle och vi kom fram till att vi skulle åka upp till storlien innan vintern är slut och galeja med gamla arbetsgänget. och efter det så gick jag och amanda hem och pluggade och kika på farmen och så där.
 
mors
 
 
 
en rolig bild så här på tisdagsmorgonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0