Felkopplat i bowlinghjärnan?

Ja, det är jag som skriver (fast jag förlorade, ingen dålig förlorare här inte)
 
Romantik lördagskväll :)
 
 
 
 

Vi hann spela fyra serier och Andreas vann tre av dem, så ja grattis baby, men jag kan iaf trösta mig med att jag hade fler rätt på tipset ;)
 
En sak som ni kan observera på bilderna är att jag lyfter "fel" fot när jag bowlar. Jag lyfter vänster medans alla andra högervänta lyfter höger? är det något felkopplat i hjärnan då? Jag prövade lyfta andra foten men det gick inte alls och sen prövade jag att kasta med vänster (amdreas tokiga förslag) men då vinglade jag över hela banan innan jag ens kastade klotet, så jag får helt enkelt leva med att jag lyfter fel fot när jag bowlar (i-lands problem eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0