Fulfrukost

 
God morgon till dig som orkar läsa våran blogg även idag :) igår fick vi mycket läsare efter "förlovningen" på FB hehe, all publicitet är bra publicitet. (tänker osökt på findus)
 
Jag äter mysfrukost och kollar på nyhetsmorgon, jag vet att alla är amatörfotografer och knäpper kort på sina matchande servicer mot vit bakrund, med fil och musli som är omsorgsfullt upplaggda, men jag kan inte så jag kommer fortsätta lägga ut mina ogenomtänkta bilder med fula frukostar...
Inte nog med att Andreas skivade råkakan fel, nej sen tog han mina bitar så att jag lära ta hans felskivade...
 
Idag ska vi, om jag får som jag vill, plugga matte och högskoleprovet med Andreas :) och jag brukar ju får som jag vill så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0