Kaffebaren

Det finns en sak som jag verkligen gillar, nämligen att sitta på ett café och fika ensam.. Man får många blickar men bortsett ifrån det så är det superhärligt, särskilt när man ser lite upptagen ut och beställer en latte, skriver lite på telefonen och ser allmänt viktig ut :)

Jag sitter nämligen på kaffebaren i Hudik nu, skylten lockade in mig...
Jag måsta ut på stan för att tippa :) så ikväll kanske man är miljonär?

Annars ska jag snart iväg och praktisera, bara några nyka dagar kvar nu, snyft..

Och de senaste dagarna när vi inte har bloggar nå så har syster lina med barn varit på besök, vi har badat, ätigt pannkaka och bara haft det bra allihopa tillsammans.

En sak till: glöm inte earth hour ikväll 20 30-21 30... Fick ett ljus av några gulliga barn nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0