Låång dag

Idag har varit en sådan komma-ikapp-dag, med sömnen, "hygienen", maten, skolan och livet helt enkelt. Kollade på en operation idag och det är ju riktigt häftigt att se allt så tydligt.
 
Nu är det bara en ynka vecka kvar och jag längtar verkligen inte tillbaka till rutiner och skolan igen. Ja, jag har något fel, andra skulle tycka att det var skönt att komma hem och ja visst, men jag älskar ju att vara ute på äventyr och göra något som jag inte gör i vanliga fall, det behövdes verkligen nu efter nästan ett år i skolan, så nu går det nog bra till sommaren med... Har iaf varit grymt roligt att bo med faster Harriet, skönare människa får man leta efter. Nu ska jag googla massa ord som jag inte fattat vad de betyder än, sen ska jag kika på patrik möter eller vad det heter, dricka te och vänta på Harriet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0