Loos!!

Hoj
 
I torsdags åkte jag upp til los och hälsade på lite och övade med mina kära kamrater,medans amanda är i hudik och pryar, enligt rapporterna så går det bra för henne.
 
När jag kom hit så åkte jag upp till brandis och där fick vi sprutor emot stelkramp och hepatit, vi behöver det i vårat jobb som är så mycket med sjuka och sen efter det så hade vi momentövning, det går ut på att man ska koppla slang, ta fram såg och klippverktyg och ta tid på hur fort det går, sen fikade vi lite, wilmars sponsrade med lite fikabröd, tack lena och anders för det.
Sen i går så var vi hos natan, jag,mackan och fredde och drack lite alkohol och prata lite skit och idag så vetetusan vad jag ska hitta på med, kanske åka till urban och hälsa på lite.
 
 
Lite bilder ifrån los
den här är ifrån gävle, det blev nå fel, men vad gör det
Rådjur i los
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0