Lördagmorgon

Lördag morgon och jag tittar på prinsessan Lillians begravning på tv, väldigt fint...
Nu har jag gjort halva praktiken, åå, tiden går alldeles för fort. Hade halvtidsbedömmning igår, shit vad jag tycker sånt är jobbigt, sitta där i en så konstlad situation och fläka upp sig..."Hur går det? dåligt, bra eller mycket bra? eller kanske mellan bra och mycket bra?" jag menar, man kan mäta om man är duktig på att springa eller räkna matte, men det är mycket mer komplicerat med sjukvård eller andra saker som sång, bakning och skådespel. visst kan man säga att man är bättre eller sämre, men det är omöjligt att säga att man är "tillräckligt" duktig, eftersom att man aldig kommer att bli fullärd. Tycker inte riktigt om skolsystemet, men har inge bättre att komma med så det är bara att anpassa sig. Synd bara att jag blir så påverkad, svettig, skakig, yr och röd, verkligen jättejobbigt...
 
Sadan kom jag hem igår och blev bjuden på kebeb, sjukt gott, hade inte väntat mig det faktist.. sedan kollade vi på farmenfinalen, så nu är det över också, snyft...
 
Idag har jag sullat till det på fb och skrivit att jag och Andreas förlovade oss idag, hahaa, tur man är teknisk. Vi har också varit ute på stan och tippat, handlat sprit och gått runt boulongern.
 
Lite bilder av dagen:
Någon viss person har förstört denna staty. "Mamman, som var less på sitt barn: blunda och gå rakt fram.."
 
 
 
Jag och Andreas är inte ense om hur rågkakan ska skäras, så detta blev resultatet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0