Pengar/lån? det är frågan

Vet inte vad det är med mig men har sovit nästan lika länge inatt.. Gårdagen som påskkärring blev väl lyckad, många kunder tyckte att det var trevligt (och kollegorna med för den delen :)  )
 
Har setat och pnulat lite på min ekonomi här på morgonen, och kommit fram till att det skulle nog gå att vara utan studielån de två sista åren.. Med hjälp av mina sparpengar, skatteåterbäringen, bidrag, sommarjobb och lite extrajobb så får jag lika mycket i månaden som jag gör av med nu, måste fundera vidare på det, för sen när jag slutar så kanske jag vill ha lite pengar så att jag kan resa med? men skönt att slippa massa studielån... (svåra i-landsproblem...)
 
Idag fick jag iaf inte jobba nått så jag åker till Ljusdal för lite påskmiddag med familjen istället
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0