Summering av helgen!!!

hola peoples!!
 
Nu kommer en liten summering av helgen så här på tisdagsmorgonen!!
 
Fredag: Jag åkte med lina och barnen till ljusdal och amanda drog till hudik på praktik, när jag väl hade kommit till ljusdal så drog jag med mej mats till bergsjö där vi köpte en skoter som jag ska ha uppe i los, sen efter det så åkte jag hem till ove och tittade på fotboll.
 
Lördag: jag,ove,annika och victor åkte mot gävle, vi kom fram till gävle på morron och då träffade vi wallberg/nilsson på stan, vi gick i affärer och åt lite lunch, sen efter det så gick vi hem till söder. och på em gick vi till all star hela stöan och kollade på hockey och drack bärs, när matchen var slut så gick vi hem till wallberg/nilsson och åt tacos.
 
Söndag: En ganska lugn återhämtningsdag med skidåkning och annat skoj på tv.
 
Bara 3 dagar kvar i skolan, sen är det påsklov jippi, då blir det los och fylla,påskfirande och skoteråkning.
 
 
hoj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0