Hola amigos!!

 
Lite sommerbilder!!!
Nu var det hemskt längesen jag blogga, för vi har precis fått tillbaks våran stordator och jag har vägrat att blogga på lill datorn.
 
LITE SAMMANFATTNING ÖVER LITE SOM HAR HÄNT
 
I lördags var vi på bröllop när vi trodde att vi skulle på dop, så man blev lite snopen, men hur som haver var det allafall hur kul som helst och full blev man, sen så har jag slutat i skolan för den här gången, det har varit jävligt kul och jobbigt samtidigt. så nu har jag semester till den 20 juni. jag ska börja semestern med att gå på 50 årsfest till helgen sen blir det den årliga grabbresan till örnåsen, sen efter det ska jag och amanda till stockholmo och roa oss lite. och sen blir det lite fotboll spelande i loos. vi vann över föne förra helgen tjoho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0